Misha Omar jawab soal status janda -


KUALA LUMPUR 10 Feb. - "Saya tidak pernah bernikah. Saya tidak pernah menjadi isteri ketiga seorang jutawan. Maka dengan rasmi saya juga tidak pernah memegang status janda!."
Itulah luahan hati penyanyi Misha Omar dalam surat terbuka yang di e-melkan kepada pihak media hari ini, sebagai menjawab tuduhan seorang wanita yang memuat naik statusnya dengan mendakwa penyanyi itu pernah berkahwin sebelum ini.
Status itu dimuat naik Ahad lalu, ekoran daripada cerita Misha yang disiarkan dalam akhbar sisipan Pancaindera, akhbar Mingguan Malaysia.
Dalam emelnya itu, Misha mohon si penulis Facebook agar tampil mengemukakan bukti yang dia pernah mendirikan rumah tangga jika sangsi dengan statusnya sebelum ini.
"Apa dosa saya apabila saya ingin mendirikan rumah tangga dengan tunangan saya, Firos Ezzwan Rosly pada bulan Mei ini, saya dihukum dengan fitnah seperti ini?
"Pasti anda (penulis Facebook) pasti tersenyum bangga sekarang ini apabila status puan menjadi bualan hangat dan saya berharap agar tercapailah keinginan puan untuk menjatuhkan maruah diri saya dan keluarga saya," katanya.
Misha yang telah 12 tahun berkecimpung dalam bidang seni berkata, ini adalah fitnah dan tohmahan terbesar yang dilontarkan kepadanya dan dia tidak akan menghalalkan apa yang telah diperkata oleh individu itu-sumber


Share on Google Plus

About Kraiboys

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 ulasan:

Catat Ulasan