TERKINI: 5 Foto Mesra Ashraf Muslim Bersama Kedua Isteri

ashraf

Sedang orang lain sibuk mengkritik tindakan isteri kedua Ashraf Muslim selepas dia memuatnaik gambar 'baby bump'nya, terbaru Sakinah memuatnaik dua keping foto mesra antara dia bersama madunya, Dayana.
 
Salah satu gambar turut memaparkan Ashraf berada di tengah-tengah antara kedua isterinya.  
 
Ia sekaligus menepis dakwaan dan tohmahan yang mengatakan dia tidak berlaku adil terhadap Dayana selaku isteri pertamanya.
 
DIKEMASKINI
 
Terbaru, menerusi laman Facebook milik Ashraf Muslim iaitu lebih kurang tiga jam lalu, dia memuatnaik gambar bersama kedua isterinya ketika bersama di KLIA sebelum berangkat ke Tanah Suci Mekah untuk menunaikan umrah. 
 
Berikut dua mesej yang dikongsikan;
 
"Assalamualaikum semua.. Saya akan bertolak ke tanah suci sebentar lagi.. Syukur bila mendapat sokongan dari kedua-dua isteriku yg kusayangi.. Tq Dayana and Tq Sakinah.. Saya sayang kamu berdua.. Doakan kita semua bahagia dan juga keluarga k...ita menjadi bertambah erat.. Allah akan sentiasa bersama kita. Lagi byk dugaan lagi dekat kita dgn Allah.. InsyaAllah Allah akan dgr doa kita utk menjadi lebih baik.. terima kasih Allah.. Terima kasih Allah.. Terimalah aku dan isteri2ku menjadi hambamu yg "Special" disisimu. InsyaAllah."
 
ashraf 5

ashraf 4

ashraf 2


ashraf 3


Share on Google Plus

About Kraiboys

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 ulasan:

Catat Ulasan