Safee Sali Dikritik Muat Naik Status Angkuh Di Instagram


Cerita tentang kemenangan pasukan Harimau Malaya pada perlawanan separuh akhir Piala AFF Suzuki 2014 masih belum habis diperkatakan.
Ada yang bercerita tentang kebangkitan pasukan Malaysia menebus maruah setelah tewas di tangan Vietnam pada perlawanan pertama di Stadium Shah Alam dan tak kurang juga bercerita tentang kelemahan pasukan lawan yang ‘hilang taring’ di tempat sendiri.
Namun, kini peminat tertumpu pada cerita baharu tentang ‘posting’ di laman sosial yang dibuat salah seorang pemain negara, Safee Sali.
Untitled.jpg1
Melalui akaun Facebook Laman Star, ramai memberikan pendapat, Safee terlalu emosi apabila memuat naik status berbaur sinikal begini setelah Malaysia berjaya melayakkan diri ke peringkat final.
Malah, lagi ‘menusuk kalbu’, ada yang berpendapat, Safee tak patut menulis ayat demikian kerana dia tak banyak membantu pasukannya untuk memenangi perlawanan tersebut.
Untitled.jpg1.jpg1
Memang ‘makan dalam’ sunguh hujah-hujah yang diberi oleh para peminat pasukan Harimau Malaya. Tapi fikir-fikir balik, tak salah pun apa yang diluahkan Safee dalam status tersebut bagi meraikan kegembiraannya atas kemenangan pasukan Malaysia.
Mungkin juga ayat yang digunakan Safee dalam status tersebut telah disalah erti oleh sesetengah pihak sehingga ada yang berpendapat ia kelihatan angkuh.
Tak kisahlah, apa-apa pun diharap Harimau Malaya dapat mengulangi kejayaannya pada final Piala AFF Suzuki 2014 bertemu Thailand 17 Disember ini, begitu juga pada perlawanan timbal balik di Shah Alam, Rabu depan. – MYNEWSHUB.CC
Share on Google Plus

About Kraiboys

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 ulasan:

Catat Ulasan