Gambar Artis Malaysia Bertudung(macam cantik je)



Menutup aurat dan menggunakan hijab merupakan perintah wajib dilaksanakan oleh setiap muslimah di muka bumi ini. Meskipun begitu, masih ramai lagi yang belum mengenakan hijab dengan pelbagai alasan diberikan. Apa pun, syabas diucapkan kepada mereka yang berani mengambil langkah untuk mula berhijab. Kami percaya, tiada istilah ‘sudah terlambat’ untuk kita berubah menjadi yang lebih baik. Jom intai beberapa gambar artis terkenal tanah air yang sudah berhijab!

Artis berhijab kini bukan lagi satu perkara yang pelik. Malah, ia menjadi satu fenomena dalam kalangan artis di Malaysia terutamanya. Semakin lama, semakin ramai yang mula mengenakan hijab. Kami sempat mengintai beberapa gambar gaya berhijab harian yang dikenakan artis terkenal seperti Dato'  Siti Nurhaliza, Mizz Nina, Shila Amzah, Diana Amir, Natasha Hudson dan juga Irma Hasmie.

Justeru, berikut merupakan beberapa gambar barisan artis Malaysia yang telah mengenakan hijab sebagai pakaian harian untuk menutup aurat.  Mari kita sama-sama contohi mereka. Lihatlah, mereka masih kekal cantik dan anggun berhijab walaupun gaya pemakaian sesetengahnya dilihat agak ‘simple’-

Shila Amzah
Shila amzah

Shila Amzah

Mizz Nina
Mizz Nina
Natasha Hudson
Natasha Hudson
 Diana Amir
Diana Amir
Irma Hasmie
Irma Hasmie
Azza Elite
Azza Elite
Dato' Siti Nurhaliza
Dato' Siti Nurhaliza


Share on Google Plus

About Kraiboys

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 ulasan:

Catat Ulasan