[Restoran] jual Daging Manusia diserbu

Duh, Restoran Ini Ditutup Karena Ketahuan Jual Daging Manusia!

DREAMERSRADIO.COM - Jika biasaanya kita ketehui restoran - restoran pada umumnya banyak menjual menu daging lembu atau ayam , maka lain hal nya yang dijual di sebuah restoran yang terletak di Anambra , Nigeria satu ini yang ternyata menjual daging manusia sebagai menu.

Dilansir The Independent , polis telah menangkap 11 orang , termasuk si pemilik restoran setelah menjumpai dua kepala manusia di dapur restoran tersebut , yang masih terbungkus rapi di dalam sebuah plastik .
 Polis juga dikhabarkan telah merampas dua  pucuk senjata AK - 47 , puluhan peluru , dan senjata lain semasa pemeriksaan tersebut  . Daging manusia tersebut dijual dengan harga mahal dan bahkan dimasukkan ke dalam senarai menunya .

" Aku selalu melihat pergerakan cukup aneh dari orang - orang yang keluar masuk restoran , " ujar seorang penduduk tempatan kepada Osun Defender . " Jadi aku tak terkejut apabila polis mendapati hal ini semalam , " katanya lagi .

Seorang pendeta yang pernah makan di restoran tersebut bahkan juga mengaku curiga saat makan di restoran tersebut kerana harga dagingnya yang cukup mahal . " Para pelayan mengatakan bahawa daging yang aku makan adalah daging manusia . Aku benar - benar terkejut , " ungkapnya . Duh , semoga kejadian ini tak berulang lagi.-sumber
Share on Google Plus

About Kraiboys

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 ulasan:

Catat Ulasan