Katy Perry Jelas Hina Islam Dalam Video Klip Terbaru - Dark Horse


Katy Perry Jelas Hina Islam Dalam Video Klip Terbaru - Dark Horse | Selebriti terkemuka Hollywood, Katy Perry mencetuskan perbalahan hebat umat Islam di seluruh dunia selepas video klip terbarunya jelas dilihat menghina agama Islam.

Pada minit ke 1.15, seorang lelaki dengan lambang Allah (seperti dalam gambar di bawah) di bahagian dadanya kelihatan musnah di dalam video klip ini. Apakah yang cuba disampaikan oleh Katy Perry?


Kenapa perlu ada lambang Allah pada lelaki tersebut? Ini adalah satu bentuk penghinaan yang jelas. Seolah-olah ingin menggambarkan kehancuran Allah dan agama Islam itu sendiri.

Korang boleh tengok sendiri babak berkenaan pada video di bawah ini, sila perhatian betul-betul pasti nampak rantai leher tersebut.

 http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=0KSOMA3QBU0

Kalau korang perasan betul-betul, babak berkenaan adalah seperti gambar berikut: - 



Memang melampau sangat. Ribuan komen di video klip ini telah diterima oleh umat Islam seluruh dunia menyatakan kekecewaan mereka terhadap apa yang dilakukan oleh Katy Pery di dalam video ini.

Malah kalau tak silap kami, sudahpun diwujudkan “petition” untuk membuang video klip ini. Walaupun Katy Perry bertaraf “superstar” bukan Islam, perkara sebegini seharusnya tidak terjadi. Apa pula kata anda?

- See more at: http://www.mybuletin.com/2014/02/katy-perry-hina-islam-dalam-video-klip.html#sthash.UcvlSojN.dpuf .-sumber

Share on Google Plus

About Kraiboys

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 ulasan:

Catat Ulasan