Kelantan mampu raih 3 mata tanpa khidmat Prince Tagoe


Kelantan masih lagi gagal untuk menurunkan pemain import baru nya Prince Tagoe, seperti yang di laporkan sebelum ini Kelantan hampir gagal untuk mendapatkan Prince Tagoe akibat masalah perpindahan namun atas usaha KAFA mereka berjaya juga membawa Tagoe ke pangkuan The Red Warriors.

Seperti yang di wawarkan Prince Tagoe akan di turunkan pada 17 mei ketika TRW menetang Perak di Kota Bharu, namun apabila tiba detik itu pada malam ini Tagoe tidak disenaraikan untuk diturunkan dalam senarai pemain utama menentang pasukan Perak malam ini.


Ini jelas menimbulkan keresahan dan kekecewaan kepada Peminat-peminat setia TRW yang ingin melihat aksi Tagoe beraksi bersama TRW, namun penasihat KAFA Tan Seri Annuar Musa sudah memaklumkan petang tadi melaluai facebooknya bahawa Tagoe tidak akan beraksi menetang Perak malam ini akibat masalah kecergasan.


Namun dalam perlawanan yang tengah rancak berlangsung di Kota Bahru sekarang ini TRW sedang mendahului pasukan pelawat dengan 1 - 0 gol di jaringkan oleh Mohamed Shawky pada minit ke 3 sedikit sebanyak mengubat hati peminat-peminat setia TRW permainan kini masuk minit ke 60. 

Kelantan berjaya menambah gol ke 2 pada minit ke 77 Khairul Izuan muncul penjaring gol ke 2 tersebut perlawanan berbaki lagi 10 minit kedudukan terkini Kelantan 2 - Perak 0, Perak berjaya merapatkan jurang dengan jaringan gol minit ke 83 oleh Norhakim, keputusan penuh Kelantan 2 - Perak 1.
-sumber

Share on Google Plus

About Kraiboys

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 ulasan:

Catat Ulasan