5 Penyanyi Malaysia Tempa Nama Di World Music Awards

world

Seramai lima penyanyi Malaysia telah berjaya tersenarai untuk pencalonan di majlis anugerah berprestij, World Music Awards. Nama-nama besar seperti Dato' Siti Nurhaliza, Yuna, Shila Amzah, Hafiz dan Joe Flizzow telah berjaya menempatkan nama dalam beberapa kategori yang dipertandingkan. 
 
Kejayaan ini tentunya sesuatu yang boleh dibanggakan oleh semua rakyat Malaysia memandangkan saban hari bakat-bakat di negara semakin mendapat pengiktirafan dari negara luar.
 
MH Online mengharapkan agar 'duta-duta kecil' ini berjaya membawa kejayaan besar sekali gus mengharumkan nama Malaysia di pentas dunia. 
 
Kepada peminat yang ingin mengundi, layari www.worldmusicawards.com, klik pada 'vote' dan seterusnya mengundi bintang-bintang kesayangan ramai ini agar lebih dikenali di peringkat yang lebih tinggi. 
 
1. World’s Best Song – Joe Flizzow (Havoc), Siti Nurhaliza (Lebih Indah), Yuna (Lelaki & Rescue), Shila Amzah (Masih Aku Cinta), Rossa & Hafiz (Salahkah)
2. World’s Best Video – Joe Flizzow (Havoc), Yuna (Home), Siti Nurhaliza (Lebih Indah), Yuna (Lelaki), Shila Amzah (Masih Aku Cinta), Rossa & Hafiz (Salahkah)
3. World’s Best Female Artist – Yuna, Siti Nurhaliza, Shila Amzah
4. World’s Best Male Artist – Joe Flizzow
5. World’s Best Live Act – Joe Flizzow, Shila Amzah, Siti Nurhaliza, Yuna
6. World’s Best Entertainer – Joe Flizzow, Shila Amzah, Siti Nurhaliza..-sumber
Share on Google Plus

About Kraiboys

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 ulasan:

Catat Ulasan