Bunuh diri selepas buat pembedahan plastik



Bagi anda yang sekarang mempunyai niat operasi plastik , tahan dulu , luangkan masa untuk menyemak kisah tragis yang dialami oleh seorang Sosialita asal Inggeris berikut ini .

Tanpa tanda - tanda tengah mengalami kemurungan atau tekanan akut , Sandra D' Auriol secara mendadak terjun dari tingkat 15 Beverly Hills Clinic , Amerika Syarikat , pada Rabu ( 29/1/2014 ) lalu . Seperti dikutip dari The Independent , pihak keluarga menaruh curiga pada kandungan anestesi yang digunakan sang doktor , Brian Novack , saat membius Sandra sesaat sebelum tindakan operasi pengencangan kulit wajah bermula .

Wajar saja bila mereka merasa curiga dan sedikit menuduh Dr Brian . Sebab , menurut pengakuan seorang suster yang bertugas mendampingi Sandra selama masa rawatan , semenjak tersedar dari pengaruh dadah , Sandra dikhabarkan bertingkah aneh dan kerap kali kelihatan gusar sampai berteriak - teriak . Sampai akhirnya ia berlari menuju bumbung tingkat 15 , berjalan - jalan di tepi bangunan seolah tengah melenggang di atas tali , sebelum akhirnya melompat dalam keadaan bugil . Sandra pun tewas di tempat .

Sebelum kejadiaan malang ini , selama satu minggu , menurut laporan keluarga , Sandra telah bolak - balik Camden Medical Arts , Los Angeles , Amerika Syarikat , guna berunding dengan Dr Brian Novack , perihal operasi facelift !

Namun sayang sekali , hingga sekarang , sang doktor menolak memberikan komen berkaitan dengan tragedi yang menyakitkan untuk seluruh keluarga Sandra tersebut .

Leftenan Lincoln Hoshino , dari pihak polis daerah setempat , mengeluarkan laporan yang mengatakan bahawa proses siasatan masih terus dijalankan untuk mengetahui apakah ada tindakan jenayah yang sengaja atau tidak . Hal lain yang belum boleh disiarkan masih dalam pengendalian di bahagian koroner rasmi milik kerajaan .

Walaupun begitu , keluarga Sandra yakin kalau apa yang terjadi pada sosok yang mereka sayangi tersebut disebabkan oleh reaksi tubuh saat terpapar cecair anestesi . Menurut mereka , polis perlu menyemak Dr Brian untuk diperiksa mengenai cecair anestesi yang ia gunakan . Selain itu , juga untuk mengetahui apakah sebelum tindakan operasi , doktor yang dikenal dekat dengan pelbagai selebriti wanita Hollywood ini melakukan ujian alergi terhadap Sandra .

Seperti dikutip dari The Mirror , Sandra genap berusia 53 tahun saat tewas . Semasa hidupnya , dia dikenali sebagai seorang perancang perhiasan berjaya yang bekerja di Royal Jewellers Asprey .

Mempunyai latar belakang keluarga yang kaya - raya , tak heran bila Sandra lebih dikenali sebagai seorang Sosialita . Suaminya , Yan D' Auriol , bekas eksekutif L' Oreal sekaligus pengusaha yang mempunyai perniagaan di Hongkong . Selama perkahwinan , mereka dikurniakan dua orang anak , tetapi putra mereka sudah lebih dulu berpulang kepada Yang Maha Kuasa pada usia 12 tahun kerana tenggelam di kolam renang salah satu hotel di Bali , Indonesia .-sumber
Share on Google Plus

About Kraiboys

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 ulasan:

Catat Ulasan