luahan hati teman lelaki Lady Gaga



Kekasih Lady Gaga , Taylor Kinney , membeberkan kisah asmaranya . Taylor mengatakan sang kekasih tak mempunyai rasa romantis sama sekali .

Dilansir dari Dailymail , pelakon tampan 32 tahun itu pun sempat sedih dengan perbezaan sikap dan sifat yang sangat jauh dengan Lady Gaga . Namun , Taylor masih mempertahankan hubungannya dengan Gaga sampai saat ini .

" Saya peribadi yang cenderung berhati - hati dan melindungi diri , tapi dia ( Lady Gaga ) tidak sama sekali . Kita berbeza , " ujar Taylor .

Meski berbeza dari Gaga , Taylor tetap menunjukkan kemesraan yang berlebihan dengan sang kekasih saat di depan awam . Mereka sengaja mencium ketika berjalan di permaidani merah dalam ajang Golden Globe Awards 2014 yang digelar di Beverly Hilton Hotel .

" Saya cuba mengatasinya . Ini hanya sebahagian kecil sahaja , " ujar Taylor .

Sebelumnya , penyanyi eksentrik Lady Gaga memberi kenyataan mengejutkan bahawa dia adalah seorang lesbian . Gaga juga mengaku sering berkunjung ke kelab lesbian .

Namun , pernyataan Gaga sepertinya tak membuat cintanya kepada Taylor Kinney luntur , begitu juga sebaliknya . Di depan media dan awam , saat tarikh , keduanya selalu mempamerkan kemesraan,-sumber
Share on Google Plus

About Kraiboys

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 ulasan:

Catat Ulasan