Tatu di kepala

Kristen Stewart


DI sebalik wajahnya yang cantik, bintang terkenal, Kristen Stewart mempunyai keinginan yang cukup pelik.
Bekas kekasih Robert Pattinson ini memberitahu keinginannya untuk mencukur dan membuat tatu di kulit kepalanya sebelum meninggal dunia.

“Kalau saya bukan pelakon, saya pasti akan melakukannya. Kalau tak berpeluang untuk botak, saya ingin memotong pendek rambut ini.

“Namun, yang pasti, sebelum meninggal dunia, saya ingin melakukannya walau sekali. Tapi, setakat ini, saya belum memilih jenis tatu yang diingini,” katanya
.-sumber
Share on Google Plus

About Kraiboys

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 ulasan:

Catat Ulasan