PANAS! Penjelasan Nabil Isu DIKECAM kerana aibkan Luna Maya!



KALAU sesiapa berkesempatan menyaksikan program Maharaja Lawak Mega 2013 (MLM2013) pada minggu separuh akhir yang berlangsung di Johor Bahru, Jumaat lalu, pasti anda tahu kontroversi yang menimpa Nabil Ahmad pada masa ini.
Nabil dikatakan tidak mempunyai sensitiviti dengan lawak yang dipamerkannya apabila dengan beraninya mengaitkan kisah silam salah seorang juri tetap rancangan itu yang berasal dari Indonesia, Luna Maya.
Lantas, Nabil teruk dikecam sesetengah peminat program tersebut yang menyifatkan perbuatannya itu sangat biadap apabila memalukan seseorang di khalayak umum.
Bercakap mengenai perkara itu, Nabil menjelaskan di portal Ohbulan dengan berkata, “saya tak tahu dan sangat pelik kenapa peminat nak marah sangat Sepatutnya mereka bersikap lebih terbuka dan saya tiada cakap sebarang perkara yang mengaibkan Luna Maya. Saya cuma cakap, saya google nama Luna Maya, saya jumpa gambar”.

“Saya bukan nak hina dia sebaba saya tahu itu masa silam dia. Saya pun pernah buat benda itu dan saya dah pernah kena dan sudah berubah pun. Tapi bila orang masih bercakap hal itu, saya tak kisah pun. Jadi, kenapa orang Malaysia ini nak kutuk saya semata-mata nak bela orang Indonesia yang mereka tak kenal pun siapa,” ulasnya.-sumber
Share on Google Plus

About Kraiboys

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 ulasan:

Catat Ulasan