Lelaki potong Kemaluan kerana tak ada kekasih

man cuts off his penis

Beliau dihantar ke hospital untuk mendapatkan rawatan tetapi terlupa untuk mengambil organ terputus dengan beliau. Aduh!

Kerana merasakan tertekan tidak mempunyai kekasih.Dia merasakan tidak bahagia.Merasakan kekurangan dalam hidup.seolah-olah tiada makna kehidupan baginya sehinggakan beliau bertekad memotong kemaluan nya sendiri.

Tetapi kerana kesakitan menyeksakan , Yang Hu , 26, membuat keputusan untuk mendapatkan rawatan dan Pergi ke hospital - tanpa anggota beliau. Dia telah diarahkan untuk mendapatkannya oleh doktor sebelum dia boleh dirawat dan sebagainya , beliau kembali semula rumah untuk mendapatkannya.

Walau bagaimanapun, apabila dia akhirnya kembali ke hospital dengan zakarnya , doktor memberitahunya mereka tidak boleh menyelamatkan kelelakian beliau keran adalah mustahil untuk memasangnya kembali selepas ia telah tanpa darah untuk tempoh yang panjang.

Kemudian lagi , rakan-rakan Yang itu percaya kesalahan terletak pada doktor. Mereka mengkritik mereka kerana tidak menyediakan Yang dengan ambulans di mana dia mungkin mampu untukpulang ke rumah lebih cepat untuk mendapatkan zakar yang terputus dan mungkin menyelamatkan sebahagian peribadinya.

Kawan-kawannya juga mendedahkan bahawa Yang telah tertekan dengan hakikat bahawa dia tidak dapat mencari teman wanita sejak berpindah ke Jiaxing . Ia tidak membantu bahawa dia bekerja tempoh yang panjang di sebuah kilang pakaian, yang menokok kepada keraguan bahawa dia pernah akan mempunyai peluang untuk memenuhi wanita.

Pada 27 Oktober , kemurungan beliau berkembang lebih teruk. Selepas pulang dari tempat kerja pada kira-kira 21:00 , dia tiba-tiba memutuskan untuk memotong ahli sendiri kerana ' tidak ada gunanya untuk disimpan. Selain itu, beliau fikir ia akan membantu beliau untuk berhenti berfikir tentang mendapatkan teman wanita.-sumber


Share on Google Plus

About Kraiboys

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 ulasan:

Catat Ulasan