Poknik yakin TRW raih satu piala 2014



TONGGAK pertahanan The Red Warriors, Nik Mohd Shahrul Azim Ab Halim atau dikenali sebagai Poknik optimis pasukannya mampu meraih sekurang-kurangnya satu piala pada saingan Liga Malaysia (Liga-M) musim ini.

Keyakinan ini disuarakan Poknik yang meramalkan Kelantan masih mampu menjadi pencabar terkuat Liga-M biar pun kehilangan ramai tonggak utama berhijrah ke pasukan lain.

“Di atas kertas mungkin penyokong menganggap Kelantan tidak lagi sehebat seperti musim sebelum ini. Tetapi saya percaya Kelantan tidak goyah meski pun jurulatih terpaksa membina semula pasukan ini.

“Secara peribadi, saya yakin Kelantan mampu merangkul satu kejuaraan pada musim ini.  Sasaran ini adalah realistik jika kita mengambil kira kekuatan seimbang terutama kehadiran pemain import dalam pasukan ini,” katanya kepada Sinar Harian, semalam.  

Pok Nik yang tidak lagi layak menyarung jersi Harimau Muda setelah melepasi had umur bagaimanapun memberitahu, skuad kendalian jurulatih kelahiran England itu masih memerlukan sedikit masa untuk membentuk gandingan mantap.

“Kombinasi di antara pemain baharu dan lama masih belum mencapai tahap terbaik. Tetapi kami sedang berusaha ke arah itu, Insya ALLAH dalam tempoh dua minggu sebelum sepak mula Liga-M, masalah tersebut akan selesai,” katanya.

Dalam pada itu, pemain pertahanan serba boleh itu mengakui beliau perlu berusaha lebih keras memandangkan peluang untuk merebut tempat dalam kesebelasan utama Kelantan cukup sengit pada musim ini.,-sumber
Share on Google Plus

About Kraiboys

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 ulasan:

Catat Ulasan